måndag 6 maj 2013

Dag 14 - whole30 - mitt i

En intensiv helg är över.

Den har innehållit jobb, planeringar, 50-årsfest, långfika, vila och Homeland.

I lördags fyllde mitt ex bror 50. Vi var där. En stund. Den höga volymen gjorde att Magnus oväntat fick obehag av sin tinnitus och hörde ingenting. Han fick tyvärr lämna efter bara en halvtimme. (Hur ska Brucekonserten gå?)

Jag gick efter ett par timmar. Det fantastiskt vackra stället vi var på var omgärdat av hästar och det dröjde inte allt för länge innan mina luftvägar signalerade att det var dags att lämna. :(

Men jag fick hålla mitt tal till P och krama om alla gamla vänner från förr. Så liiite party blev det.

Väl hemma kröp vi ner i soffan och såg på Homeland. En serie vi inte förstod att följa när den gick på tv. Jädrar vilken kanonserie! Första säsongen avklarad. Nu dröjer det till september innan tvåan är ute...

Igår var en slappardag. Jag och mitt ex syster träffades och hade en skön eftermiddag i Vasaparken.

Matmässigt?
Inga problem. Jag funderade på om jag skulle avbryta whole30 nu när jag är halvvägs men bestämde mig för att fortsätta.

Här är några bilder från helgen.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar